Michał Żebrowski i Chivas Regal wspierają start-upy

Michał Żebrowski i Chivas Regal wspierają start-upy

Rusza pierwsza polska edycja globalnej inicjatywy The Venture. Celem programu jest wspieranie i promowanie młodych przedsiębiorców i START-UPów z całego świata, którym bliska jest idea dobrego biznesu.
13.10.2015

Okrągły milion

Kto za tym stoi? Whisky Chivas Regal. W ramach programu The Venture nie od dziś promują biznesy zaangażowane społecznie. Do polskich finalistów konkursu trafią nagrody o łącznej wartości 80 000 zł. Dodatkowo zwycięzca będzie miał możliwość zaprezentowania swojego pomysłu na arenie międzynarodowej w globalnym etapie The Venture, w którym łączna suma nagród opiewa na milion dolarów.

Kto wybiera?

W jury polskiej edycji zasiadają: Michał Żebrowski - aktor filmowy, teatralny i radiowy, który połączył swoją pasję zawodową z biznesem tworząc Teatr 6.piętro, Agnieszka Oleszczuk-Widawska znana w sturtupowym światku, Marian Owerko, założyciel firm Bakalland i Delecta oraz Philip Ainsworth z Chivas Brothers - mecenasa projektu.

Dla kogo?

W programie The Venture mogą wziąć udział zarówno przedsiębiorcy, którzy dopiero tworzą swój pomysł na biznes, jak i ci, których firmy już rozpoczęły swoją działalność, ale są obecne na rynku nie dłużej niż trzy lata. Najważniejszym kryterium, według którego oceniane będą zgłaszane projekty, będzie szeroko rozumiana użyteczność społeczna. Dotyczy to zarówno wspierania pracowników, ochronę środowiska, jak i oferowanie usług i produktów, które odpowiadają na realne problemy i potrzeby społeczności. Organizatorzy Programu szukają firm oraz pomysłów na biznes, których działania będą siłą napędową pozytywnych zmian na świecie oraz które będą inspiracją dla innych: firm oraz społeczeństwa.

Zasady uczestnictwa w programie oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie: www.theventure.com

Polecane wideo

Komentarze

Polecane dla Ciebie