Liczy się styl, a w nowym numerze naszego pisma jest go jeszcze więcej niż dotychczas

Liczy się styl, a w nowym numerze naszego pisma jest go jeszcze więcej niż dotychczas

Listopadowe wydanie "Esquire'a" znajdziesz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Sprawdź, co tym razem dla ciebie przygotowaliśmy.
26.10.2018

W najnowszym numerze naszego pisma króluje styl. Zaskoczeni? Pewnie nie bardzo, w końcu to słowo z „Esquire’em” wiąże się nierozerwalnie. Tym razem jednak sekcja poświęcona szeroko rozumianej modzie męskiej i pielęgnacji, uzupełniona o teksty poświęcone naszej miłości do zegarków, jest naprawdę obszerna. A i słowo „króluje” w pierwszy zdaniu nie zostało tu użyte przypadkiem – wszak okładkę zdobi wizerunek autora „Króla” i „Królestwa”…

Szczepan Twardoch tuż przed obchodami stulecia odzyskania niepodległości wydaje nową książkę, która z pewnością podniesie ciśnienie niejednemu obrońcy tego rodzaju polskości, za którą sam pisarz wyjątkowo nie przepada - agresywnej, hałaśliwej i szowinistycznej. Nam jednak z autorem „Morfiny” bardzo po drodze: to nie tylko jeden z najlepszych polskich pisarzy, ale też mężczyzna, który ma styl. W rozmowie z „Esquire’em” Twardoch mówi między innymi: „Mam poczucie, że ten czas w moim życiu jest najlepszy. To kwestia dojrzałości, wszystkich tych przyjemnych rzeczy, które są konsekwencją rozwoju i sukcesu zawodowego. To są fajne sprawy, bardzo je doceniam i jestem światu i losowi za nie wdzięczny”. Tę dojrzałość słychać w każdym zdaniu.

W CV na stronie agencji aktorskiej, która reprezentuje Kamila Nożyńskiego, znajdziemy trzy umiejętności – prawo jazdy kategorii B, dużą sprawność i wytrzymałość oraz rap. Zaczynał od współpracy ze składem Dixon37, teraz debiutuje jako aktor w głównej roli w jednym z najbardziej oczekiwanych seriali roku – „Ślepnąć od świateł” na podstawie powieści Jakuba Żulczyka. Nam opowiedział o tym, jak zwrócił na siebie uwagę reżysera serialu, Krzysztofa Skoniecznego, a także o rapie, tremie, Warszawie i wpływie, jaki „Ślepnąć od świateł” wywarło na jego życie osobiste.

Matt Groening, twórca „Simpsonów” i „Futuramy”, to już instytucja w świecie amerykańskiej telewizji – 36 nominacji do Emmy i 11 statuetek to wynik, który mówi sam za siebie. W rozmowie z „Esquire’em” 64-letni rysownik opowiada m.in o swoim napiętym grafiku, niechęci do wywiadów i miłości do filmów z Bollywood, ale najważniejszy jest jego nowy, znakomity serial – przygotowani dla Netfliksa „Rozczarowani”. Jak on znajduje na to wszystko czas?

„Samochód musi mieć duszę. Podobają mi się auta z lat 90. Coraz więcej ludzi zaczyna doceniać samochody z tamtej epoki. Gdy widzę ciekawy pojazd z lat 90. zwalniam, żeby się przyjrzeć”  - mówi nam Kuba Przygoński, najlepszy Polak w historii rajdu Dakar i tegoroczny zdobywca Pucharu Świata w rajdach terenowych. Ale z kierowcą rozmawiamy nie tylko o tym, że kiedyś motoryzacja była lepsza – pytamy też o plany na przyszłość i spełnione samochodowe marzenia.

W numerze przyglądamy się też fenomenowi Supreme. Jak to się stało, że mimo zaledwie 11 sklepów na całym świecie stojącemu za marką Jamesowi Jebbii udało się zbudować streetwearowe imperium, któremu z zazdrością przyglądają się najbardziej prestiżowe firmy modowe? I dlaczego fani Supreme są w stanie zapłacić tysiące dolarów nawet za cegłę z charakterystycznym logo?

Historia Viagry to gotowy materiał na film. Nawet podana w – nomen omen – pigułce. Choć sam produkt jest znany na całym świecie i podrabiany prawie tak samo często, jak logotyp Supreme, to kulisy wprowadzenia specyfiku na rynek dla większości z nas pozostają tajemnicą. Dwadzieścia lat po premierze sprawdzamy, jak to się stało, że dwóch pracowników konserwatywnego koncernu Pfizer doprowadziło do rozwoju biznesu wartego dziś trzy miliardy dolarów rocznie.

Co zobaczyć w Lizbonie? Z jakimi problemami musieli mierzyć się twórcy biograficznej opowieści o losach zespołu Queen i życiu Freddiego Mercury’ego? Gdzie szukać odkrytych przez cierpliwych szperaczy wybitnych płyt, które cudem uniknęły zapomnienia? Odpowiedzi na te pytania również znajdziesz w numerze, już dostępnym w punktach sprzedaży.

Polecane wideo

Komentarze

Polecane dla Ciebie