Jak doszło do rozmowy z Chrisem Hemsworthem?

Jak doszło do rozmowy z Chrisem Hemsworthem?

Światowej sławy aktor, Chris Hemsworth udzielił wywiadu polskiej edycji Esquire, wystąpił także na okładce magazynu dając swoje szczere poparcie największej akcji charytatywnej w Polsce, Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy.
21.11.2017

Maciej Gajewski – redaktor naczelny Esquire Polska, opowiada o tym, jak doszło do współpracy: 

„Na pomysł, żeby Chris Hemsworth wystąpił na okładce Esquire'a z serduszkiem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wpadliśmy wiele miesięcy temu. Nie było łatwo dotrzeć do aktora, bo mamy w końcu do czynienia z gwiazdą światowego formatu. Pomogło nam wiele osób, ale szczególne podziękowania należą się SIROWA POLSKA - oficjalnemu dystrybutorowi zapachów Boss – bez was nie byłoby szczęśliwego finału.

Spotkałem się z Chrisem podczas promowania kolejnej odsłony kampanii Hugo Boss Man of Today w Stuttgarcie. Aktor, znany z tego, że angażuje się w akcje charytatywne, szczególnie związane z pomocą dzieciom, zaskoczył mnie wiedzą na temat działalności fundacji prowadzonej przez Jurka Owsiaka – widać było, że odrobił lekcję. - Wiem, że chodzi o coś ważnego, dlatego nie obawiaj się – wezmę udział w tym proojekcie – powiedział jeszcze zanim zaczęliśmy wywiad do Esquire'a.

Chris zaskoczył mnie swoja otwartością. Nie ma w nim żadnej pozy, sztuczności. Naszą rozmowę zaczęliśmy... po polsku (okazało się, że miał w czasach szkolnych kolegował się z Polakiem) a potem było tylko ciekawiej. O tym, co wydarzyło się podczas naszego spotkania i o czym rozmawialiśmy dowiecie z najnowszego wydania Esquire. Zapewniam, że warto zajrzeć." 

Boss Bottled to jeden z najbardziej kultowych zapachów ostatnich 20 lat, który wylansował pierwszą kampanię Man of Today, aby zainicjować globalną dyskusję na temat tego, co to znaczy być mężczyzną we współczesnym świecie. Dziś Boss Bottled szuka sposobów na zachęcenie mężczyzn, by dzielili ze sobą i celebrowali różnorodne wzorce sukcesu i porównywali każdy moment życia z własnym kodeksem wartości. Dzięki tej inicjatywie Boss Bottled uchwyci sens i znaczenie słowa męskość we współczesnym świecie, by zrozumieć, jak ewoluowało.

O współpracy z marką Boss opowiada sam Chris Hemsworth: 

 „Kampania Man of Today polega na propagowaniu idei, że świadczą o nas nasze czyny, a nie słowa.Tę zasadę zawsze próbowałem wcielić w życie i właśnie nią się kierować. Mówić, że chcesz coś zrobić to jedna rzecz, ale wcielić to w czyn to zupełnie inna sprawa. To postawa, którą wpoili mi moi rodzice oraz nastawienie, które mam nadzieję zaszczepić w moich dzieciach. To kwestia takich cech jak uczciwość i rzetelność. Warto być orędownikiem takiego przesłania”.

Boss Bottled to wyjątkowy zapach w ofercie marki, ale Annick Menardo, odpowiedzialna za odświeżoną wersję kultowego produktu, nie czuła presji w związku z tym wyzwaniem. "Czułam się podekscytowana tworzeniem kolejnej edycji BOSS BOTTLED, gdyż nigdy wcześniej nie tworzyłam tego samego zapachu ponownie. Podobało mi wyzwanie poprawienia obecnego zapachu, z jednoczesnym zachowaniem ducha BOSS BOTTLED. W przypadku BOSS BOTTLED Intense, zdecydowałam się na zapach głębszy, wykorzystując bardziej intensywne żywice i balsamy. Wydaje mi się, że zapach jest teraz bardziej męski." - mówi Menardo. 
boss

Produkty Boss Bottled kupisz w sklepie on-line sieci perfumerii Douglas

Wykorzystujący nuty jabłka zapach ma swoją konkretną, prostą inspirację. Annick Menardo, pytana o to, skąd biorą się pomysły kreatorów na zapachy, opowiada: "Często zapachy opierają się na historiach i wspomnieniach z przeszłości kreatora. W przypadku BOSS BOTTLED to było jednak coś innego – coś istniejącego, bardzo prostego, co jeszcze nigdy nie zostało przełożone na zapach. BOSS BOTTLED to dla mnie nowa interpretacja strudla jabłkowego."

Efekt naszego spotkania z altorem w najnowszym numerze Esquire. Sprawdź, o czym rozmawialiśmy i co jeszcze znajdziesz w naszym magazynie

Polecane wideo

Komentarze

Polecane dla Ciebie