Kolekcjonerskie zegarki, luksusowe jachty i auta: relacja z IV Pomorskiego Rendez Vous w Gdańsku
Fot. materiały prasowe / kolaż własny

Kolekcjonerskie zegarki, luksusowe jachty i auta: relacja z IV Pomorskiego Rendez Vous w Gdańsku

Luksusowe katamarany zacumowane przy nabrzeżu, wysokiej klasy samochody, biżuteria, zegarki, moda, alkohole, apartamenty, zmysłowe zapachy to tylko niektóre produkty, które wystawili znamienici Partnerzy Pomorskiego Rendez Vous.
12.06.2018

IV edycja Pomorskiego Rendez Vous w Gdańsku

Głównym organizatorem wydarzenia była niezmiennie firma Sunreef Yachts, specjalizująca się w budowie luksusowych wielokadłubowców typu „custom made”. Partnerem głównym imprezy została firma Granaria Development Gdańsk, która realizuje inwestycję deweloperską na północnym cyplu Wyspy Spichrzów w sercu Starego Miasta w Gdańsku. Patronat honorowy objęli: Marszałek Województwa Pomorskiego – Mieczysław Struk oraz Prezydent Miasta Gdańsk – Paweł Adamowicz.

Na wydarzeniu zadbano, aby goście mogli doświadczyć luksusu wszystkimi zmysłami: nie tylko wzrokowymi, ale również słuchowymi, dotykowymi, smakowymi i węchowymi. Pomorskie Rendez Vous rozpoczęło się punktualnie o godzinie 18.00 i trwało do późnych godzin wieczornych. Prezentacjom produktów i usług towarzyszyły pokazy mody Max Mara i Patrizia Pepe, przygotowane przez firmę Olimpia Group.

Goście mieli możliwość delektowania się głosem nigeryjskiej piosenkarki Emily Johnson, która przyjechała na specjalne zaproszenie Prezesa stoczni Sunreef Yachts – Francisa Lapp. Na żywo wystąpił również zespół Kombii oraz Artyści z Teatru Akrobatycznego – Mira Art. Goście zasmakowali potraw przygotowanych przez Ambasadora marki Gaggenau – Witka Iwańskiego oraz wspaniałych tortów upieczonych przez Hotel Haffner w Sopocie i Mistrza Polski Cukierników 2018, Michała Wiśniewskiego. Gościom nie zabrakło doskonałych alkoholi, a w tym bąbelków szampana MUMM od firmy Pernod Ricard. Branża motoryzacyjna, a w tym Mercedes BMG Goworowski, pokazali najnowsze modele samochodów: G 500 4x4 2, G65 AMG Final Edition, GLC63S AMG. Lexus zaprezentował dodatkowo dwie nowości.

Kolekcjonerskie zegarki, luksusowe zapachy i fine dining

W centrum zainteresowania znalazła się również firma Jubitom, będąca jedynym w Polsce dystrybutorem ekskluzywnej manufaktury Carl F.BUCHERER, prawdziwej gratki dla amatorów i kolekcjonerów wysokiej klasy zegarków. Imponująco zaprezentował się ze swoim standem przewoźnik Lufthansa oraz luksusowa firma czarterowa Sunreef Yachts Charter. Swoje usługi promowała firma concierge Luxury Concept World. Niezwykłym powodzeniem cieszyła się manufaktura lodów Miło Mi oraz orientalne zapachy Sense Dubai.

Pomorskie Rendez Vous 2018 zakończyło się odpłynięciem czterech katamaranów Sunreef Yachts, a w tym premierowych jednostek żaglowych Sunreef 60 i Sunreef 80. Na sam koniec goście podziwiali pokaz sztucznych ogni.

Inicjatywa Pomorskie Rendez Vous rozpoczęła się w 2013 r. po powrocie prezesa stoczni Sunreef Yachts - Francisa Lapp, z chińskiej wyspy Hajnan, gdzie od lat organizowany jest spektakularny event (Hainan Rendez Vous) z obszaru „hi-ended” luxury, łączący świat jachtingu z globalnymi markami ekskluzywnymi. Obserwując lokalny rynek i wzrost popytu na najlepsze jakościowo, wysublimowane i personalizowane rzeczy Francis Lapp stwierdził wówczas, że Polacy są gotowi na takie wydarzenie i koniecznie trzeba cykl podobnych spotkań rozpocząć w Polsce. Jako lider w produkcji luksusowych katamaranów typu „custom made”, gdańska firma Sunreef Yachts została łącznikiem spotkań branży luksusowej w Polsce. W czerwcu 2013 roku zorganizowano pierwsze Pomorskie Rendez Vous.

Celem nadrzędnym, jaki stawiają sobie organizatorzy Pomorskiego Rendez Vous, to „przedstawienie wielowymiarowości luksusu przejawiającego się w różnych dziedzinach życia oraz promocję dóbr doskonałej jakości, innowacyjnych, z bogatą historią w tle, tworzonych z pasją i zamiłowaniem do perfekcji’’. Pomorskie Rendez Vous to również doskonała platforma wymiany doświadczeń pomiędzy firmami reprezentującymi sektory biznesu nakierowane na tego samego odbiorcę.

fot. materiały prasowe

 

Patronami gdańskiego wydarzenia byli Esquire oraz Harper’s Bazaar.

Komentarze

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo