Esquire poleca: Man Wood Essence, nowy zapach od Bvlgari
fot. materiały prasowe

Esquire poleca: Man Wood Essence, nowy zapach od Bvlgari

Zapach łączy intensywne drzewne nuty z akcentami cytrusowymi, tworząc ożywcze dopełnienie kolekcji Bvlgari Man. “Wszyscy pragniemy tego samego. Chcemy dynamicznej witalności miasta, ale też życiowej siły natury.” —Alberto Morillas, Mistrz Perfumiarstwa.
07.08.2018

Nowy członek rodziny Bvlgari Man

Bvlgari Man Wood Essence to najnowszy rozdział kolekcji Bvlgari Man, serii zapachów inspirowanych przywiązaniem mężczyzny do elementów. Pierwszy zapach w kolekcji, Bvlgari Man in Black, składa hołd ogniu. Jego neo orientalny akord, to ostry i ognisty blend korzennego tytoniu i skóry. Intensywna Eau de Parfum, Bvlgari Man in Black celebruje niezłomną siłę i nieodparty magnetyzm, markowe znaki męskości.

Bvlgari Man Wood Essence wprowadza drugi element do linii – drzewo. Inaczej niż trawiący wszystko ogień, posiada ono inną moc: żywą, zakorzenioną, nieustępliwą i wytrwałą Zapach ujmujący świeżość i energię życiową rośliny powstał dla mężczyzny, który chce wzmocnić swój kluczowy charakter i umocnić równowagę w swoim życiu. Dla każdego mężczyzny, który uważa siebie za obywatela natury: #citizenofnature.

Zainspirowane powrotem do natury w planowaniu przestrzeni miejskiej, Bvlgari zabutelkowało energię natury w dynamicznym, nowym zapachu o wyjątkowej, olfaktywnej sygnaturze autorstwa Mistrza Perfumeryjnego, Alberto Morillasa. Zapach gładko łączy trzy mocne drzewa, by szykowny mieszczanin mógł uwolnić siłę natury jednym przyciśnięciem.  Najnowsza, zielona przestrzeń, w której zmysły odżywają a skupienie resetuje się. Eau de Parfum.

 

Drzewo – źródło mocy

Drzewo, nieważne jakich szczytów dosięga, wiernie powraca do swych korzeni. Dla drzewa, energia natury jest jego energią i potrzebuje czuć je w niedalekiej odległości. Bvlgari Man Wood Essence to śmiały wyczyn w świecie perfum.

“Wspaniałe drzewo nasyca ten zapach bardzo silną energią,” mówi Mistrz Perfumiarstwa, Alberto Morillas.

Aby ukierunkować energię drzewa, Morillas wybrał mocne nuty: cyprys, wetywerię i drzewo cedrowe. “Sama nazwa Bvlgari Man Wood Essence zainspirowała  mnie do połączenia tych intensywnych z natury nut drzewnych” wyjaśnia. W efekcie kompozycja jest równie śmiała i oryginalna jak mężczyzna, który ją nosi. Mistrzowsko zblendowana, zbudowana jest jak drzewo: jej kolorowe nuty głowy tańczą jak liście i gałęzie na wietrze, jej ziemne nuty serca odzwierciedlają siłę pnia drzewa, a jej rozrosłe nuty głębi zakotwiczają zapach, równie dobrze jak korzenie. W efekcie, elektryzujący zapach podaje nieograniczoną siłę natury w zasięgu rąk mężczyzny Bvlgari.

Nuty zapachowe

Kompozycja otwiera się hesperydami i przyprawami. Skórki włoskich cytrusów przywołują skojarzenia ze śródziemnomorskim powietrzem, a podkręca je ognista kolendra. Następnie na pierwszy plan wychodzą okazałe, męskie nuty drzewne. Zawsze zielony cyprys, drzewo, które kwitnie przez okrągły rok, jak ambitny, zapracowany mieszkaniec miasta. Jego głęboki, zielony aromat zintensyfikowany jest tlącą wetywerią haitańską, wybraną ze względu na jej  uwodzicielski i kompleksowy wkład w zapach. Fundamenty zapachu z kolei są ciepłe i zapraszające. To zasługa innego, wiecznie zielonego drzewa: cedru. Aby zintensyfikować jego dymny aspekt, Morillas połączył dwie różne techniki destylacji i puryfikacji drzewa, w wyższej temperaturze, ze zmysłową żywicą i nutami morskimi. Efekt? Intensywny, energetyczny i niesamowicie uwodzicielski.

 

Kampania reklamowa Bvlgari Man Wood Essence uchwyciła miejskiego mężczyznę łączącego się z naturą i powracającego do jej esencji. Nieprzypadkowo w kampanii powstałej pod dyrekcją prominentnego fotografa i filmowca, Jacob’a Sutton’a, widzimy Nicka Batemana, kanadyjskiego aktora i influencera. Wybrany ze względu na swoją surową ale naturalną urodę, Bateman mieszka teraz w Los Angeles.

Jako Ambasador Bvlgari Man Wood Essence, Bateman jest też czterokrotnym mistrzem świata w sztukach walki, ma Instagram o zasięgu ponad 6,6 miliona followersów, bogate portfolio w modelingu, wkrótce też zobaczymy go wielkim ekranie: w „The Matchmaker’s Playbook” i w dramacie romantycznym „Ugly Love”. Jako kochający naturę Kanadyjczyk i mieszkaniec Kalifornii, Bateman tak wyjaśnia czar Bvlgari Man Wood Essence: „Dorastałem w Kanadzie, więc uwielbiam łączenie esencji drzewnych. Czuję jakby to mnie przywracało mojemu własnemu gniazdu.”

Wszystkie zdjęcia: materiały prasowe

Bvlgari Man Wood Essence Eau de Parfum dostępna jest w Polsce od sierpnia 2018 roku. Ceny: 60ml – około 359 PLN, 100ml – około 479 PLN

Komentarze

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo