Stylowe wejście w Nowy Rok.  Co znajdziecie w najnowszym numerze "Esquire'a"?
Zdjęcia: Adam Pluciński

Stylowe wejście w Nowy Rok. Co znajdziecie w najnowszym numerze "Esquire'a"?

Zamiast podsumowań robimy krok w przód i zapraszamy do rozmowy wyrazistych, chodzących własnymi ścieżkami mężczyzn. Tylu wywiadów jeszcze nie mieliśmy!
14.12.2018

Zamiast żegnać 2018 rok, najnowszym numerem „Esquire’a” wybiegamy już w przyszłość i proponujemy, by 2019 zacząć od rozmowy. Jak zawsze zaprosiliśmy charyzmatycznych, wytyczających nowe ścieżki i samodzielnie myślących mężczyzn, by opowiedzieli nam o swoich inspiracjach, doświadczeniach i planach, ale w tym numerze lista gości jest obszerniejsza niż kiedykolwiek.

Na naszą okładkę trafił Wojtek Sokół  - debiutant i człowiek, który przez prawie 20 lat działalności zmienił rodzimą muzykę i całą związaną z nią branżę. Debiutant i ikona – to tylko pozornie paradoks, bo twórca marki Prosto lubi budować sukces od podstaw i zaskakiwać w nowych rolach. W lutym, po latach nagrywania w zespołach i duetach, wydaje pierwszy album solowy. Premiera płyty 15 lutego 2019, ale Sokół w najnowszym wydaniu Esquire'a opowiada nam, dlaczego dopiero teraz zdecydował się na samodzielne nagrywanie, a także o wierze, podnoszeniu się z życiowych porażek, o muzyce, która nie wymaga tłumaczenia i o tym, dlaczego dzisiaj gardzi swoimi dawnymi przekonaniami. Rozmowie towarzyszy niezwykła sesja - Wojtek Sokół zabiera czytelników w podróż po baśniowej Warszawie, mrocznej i zarazem pełnej kolorów. Autorem zdjęć jest Adam Pluciński.

Czapka Polo Ralph Lauren, longsleeve Polo Ralph Lauren/PlacTrzechKrzyzy.com, bluza Stella McCartney/Vitkac.com, budrysówka CH Carolina Herrera, zegarek własność Wojtka, spodnie Stella McCartney/Vitkac.com, skarpetki Ochnik, buty Puma 

Bartłomiej Topa, Łukasz Orbitowski, Paweł Sołtys
(znany jako Pablopavo), Andrzej Milewski (rysownik i autor strony Andrzej rysuje), Adam Kszczot i Hubert Urbański – to bohaterowie nowego cyklu wywiadów, nazwanego „Esquire rozmawia”. Każdego z nich trudno zaszufladkować i przypisać do jednej roli, dlatego lekcje, które wyciągnęli z życia i którymi dzielą się z nami można traktować jako uniwersalne. Wybór naszych rozmówców nie był przypadkowy – każdy z nich błyszczał w ostatnich miesiącach, a plany na najbliższy okres świadczą, że nadal będzie o nich głośno.

W rozmowach ze sportowcami wychodzimy poza utarte schematy: Robert Korzeniowski, mistrz olimpijski w chodzie, mówi o swoim stosunku do pieniędzy, a Maciej Kot, skoczek narciarski – o miłości do samochodów. Z kolei Grzegorz Hajdarowicz, jeden z najbogatszych i najbardziej charyzmatycznych polskich przedsiębiorców, producent filmowy i właściciel podkrakowskiego studia Alwernia Planet, mówi o tym co mu ostatnio nie wyszło, czego się nauczył - i o tym, dlaczego byłby nieszczęśliwy gdyby miał być największym na świecie producentem ketchupu.

To nie koniec wywiadów - Norbert Niederkofler, jeden z najbardziej utytułowanych szefów kuchni w Europie, prowadzący restaurację St. Hubertus we włoskich Dolomitach, wyróżnioną trzema gwiazdkami Michelin, opowiada nam o swojej filozofii gotowania, i o tym, jak wygląda niedzielne śniadanie w jego domu, a Carlo Giordanetti, dyrektor kreatywny marki Swatch, o najnowszym projekcie zrealizowanym wspólnie z Damienem Hirstem, najsłynniejszym artystą sztuki współczesnej - i o tym jak zmienić zegarek w dzieło sztuki.

Czy może być lepszy dowód na to, że numer wypełniony jest naprawdę ciekawymi wywiadami, niż fakt, że o rozmowie z Tomem Hardym wspominamy dopiero teraz? Angielski skarb narodowy i jeden z najbardziej wyrazistych i najciężej pracujących aktorów swojego pokolenia po czterdziestce postanowił nieco zwolnić – stąd niespieszna rozmowa w czasie motocyklowego wypadu do podlondyńskiego Richmond na który zabrał reportera „Esquire'a” ma symboliczny charakter.

W nowym numerze sprawdzamy też, jak wygląda przyszłość pracy, co warto zobaczyć w Zagrzebiu, piszemy o 10 najbardziej przeoczonych płytach mijających miesięcy i polecamy najnowszy film Alfonso Cuarona. Szukajcie naszego „Esquire'a” w punktach sprzedaży - już od dziś w całej Polsce! 

Polecane wideo

Komentarze

Polecane dla Ciebie