Reklama

Ile warte jest logo na drogich ubraniach?

Sprawdź, co stanie się, gdy usuniemy logotyp z produktów Supreme

Ile warte jest logo na drogich ubraniach? iStock
Tagi: supreme
Reklama


Choć millenialsi deklarują, że marka ma dla nich mniejsze znaczenie niż jakość i wartość użytkowa produktów, to nie da się ukryć, że logo projektanta wciąż ma znaczenie. Nawet chwilowy trend usuwania logotypów z koszulek czy czapek (patrz video) i poważniejszy, związany z ich zmniejszaniem przez producentów (jak w przypadku Ambercombie&Fitch) nie zmienią faktu, że takie znaki rozpoznawcze, jak font Futura Bold Italic, wykorzystany na produktach Supreme, stanowią nadal wielki wabik dla odbiorcy.


A jak wyglądałyby produkty tej marki, gdyby pozbawić je loga? Sprawdził to Romano Dudaš, który na blogu Regular Products prezentuje nieobrandowane pozycje z katalogu nowojorskiej firmy, głównie z najnowszej kolekcji jesień/zima 2017. Efekt? Cóż – zwyczajne produkty, jak zapowiada sam tytuł. Jeśli komiks Garfield minus Garfield odkrywa podskórną neurozę komiksu o przygodach leniwego kocura, to projekt Dudaša pokazuje inną stonę dzisiejszej konsumpcji. Czasami nie mniej dołującą. Orientacyjne ceny znajdziesz w galerii, więcej zdjęć na regularproducts.tumblr.com

Ile warte jest logo na drogich ubraniach?

Supreme/Coleman CT200U Mini Bike...

1/6

Supreme/Coleman CT200U Mini Bike Cena pierwotna: 998$ Cena na rynku wtórnym: ok 4500$
Reklama

Polecane wideo

Polecamy również

Reklama

Inne artykuły

Reklama