Leonardo DiCaprio inwestuje w „najbardziej komfortowe buty na świecie”
Fot. Starstock

Leonardo DiCaprio inwestuje w „najbardziej komfortowe buty na świecie”

Dlaczego Allbirds cieszą się taką popularnością?
02.08.2018

Larry Page z Google, Dick Costolo z Twittera czy Mila Kunis – to tylko kilka nazwisk celebrytów i biznesmenów, którzy w ostatnich latach zadeklarowali swoją sympatię do butów Allbirds.  Gdy pisaliśmy o modzie na brzydkie sneakersy zwracaliśmy uwagę, że "w Dolinie Krzemowej stały się one nieomal częścią lokalnego dress code’u". Teraz wsparcie dla marki – nie tylko wizerunkowe, ale również finansowe – ogłosił Leonardo DiCaprio.

Czytaj też: Uniformy jako styl przyszłości. Czy Steve Jobs i Mark Zuckerberg odkryli modę na nowo? 

Ekologia przede wszystkim

„Jestem dumny z inwestowania w Allbirds, firmę, która dba o zrównoważoną ekologicznie przyszłość przez opracowanie nowych materiałów, służących za wzór dla przemysłu obuwniczego” – napisał aktor na swoim Twitterze. Allbirds, które w zeszłym roku otrzymało 17,5 milionów dolarów od funduszu inwestycyjnego Tiger Global, to spełnienie utopijnych snów Doliny Krzemowej o ekologii i czystości (buty tworzone z wełny, oleju rycynowego czy plastikowych butelek po recyklingu), a także ekscentryczne uzupełnienie charakterystycznego dla tamtejszych gwiazd uniformu.

Allbirds – historia i założyciele

Allbirds powstało w wyniku współpracy dwóch osób: Tima Browna, nowozelandzkiego piłkarza, który po zakończeniu boiskowej kariery skupił się na karierze przedsiębiorcy, oraz biotechnologa i materiałoznawcy Joeya Zwillingera, który dołączył do Browna po sukcesie kickstarterowej zbiórki na buty z wełny. I choć przez 3 lata, aż do ubiegłego roku, but z wełny owcy merynosowej był jedynym produktem w ofercie ich wspólnej marki, nie przeszkodziło im to zdobyć serc inwestorów. A wam, jak podobają się produkty marki?

Komentarze

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo