Wspólna kolekcja Playboya i Anti Social Social Club
Facebook/antisocialclubdeals/

Wspólna kolekcja Playboya i Anti Social Social Club

To pierwsza niezależna kolekcja kultowego magazynu. Wspiera ją coraz popularniejsza, streetwearowa marka Neeka Lurka.
08.08.2018

Playboy stawia na modę 

Playboy White Label to pierwsza niezależna marka odzieżowa magazynu Playboy. Właśnie debiutuje swoją pierwszą kolekcją, która powstała we współpracy z budzącą ogromne zainteresowanie marką Anti Social Social Club. Pierwszy drop zawiera mieszankę klasyków (bluza, T-shirt, czapeczka), z których każdy zdobią słynne króliczki. Ale nie tylko charakterystyczne logotypy magazynu decydują o atrakcyjności kolekcji. Równie ważna jest firma współpracująca z PWL.

Czytaj też: Najbrzydsza koszula świata przebojem wakacji 

Luksusowy streetwear dla dziwaków

Anti Social Social Club to marka, stworzona 3 lata temu przez Neeka Lurka – ekscentrycznego przedsiębiorcę, który zaczynał jako manager w Stussy. Mimo krótkiej historii (i młodego wieku samego Lurka, który nie skończył jeszcze 30 lat), ASSC szybko dorobiło się reputacji „najgorętszej streetwearowej marki na świecie”, portal Highsnobiety zauważał też, że szef firmy jest wyjątkowo sprawny, jeśli chodzi o rozumienie coraz istotniejszego trendu we współczesnej, luksusowej modzie – ironii. Zgodnie z obietnicą zawartą w nazwie marki, produkty ASSC wg samego Lurka kierowane są do „przegrywów, dziwaków, […] fanów BDSM i miłośników porno, a także ludzi, którzy widzą szerszy obraz i dostrzegają głębsze znaczenie”.  

Kolekcja trafi do sprzedaży już dziś, 8 sierpnia, o 17.00.

Komentarze

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo