Dzika przyroda i tajemnicze rytuały. Takiej kampanii jeszcze nie było
fot. materiały prasowe

Dzika przyroda i tajemnicze rytuały. Takiej kampanii jeszcze nie było

Reserved przenosi nas do dzikiej puszczy i stawia oko w oko… z łosiem. Sami zobaczce.
05.04.2019

Wiosenna kapsułowa kolekcja Reserved Re.Design to modelowy przykład tego, jak zręcznie wpisać świat mody w kontekst przyrody i otaczającego środowiska. W ramach kampanii stworzone zostało wideo, którego bohaterką jest supermodelka Małgosia Bela oraz zyskujący coraz większą popularność w światowym modelingu Jean Chang.

Na planie filmowym towarzyszy im jeszcze jedna gwiazda. Jest nią symbol lokalnej przyrody na Łotwie i w Estonii - łoś. Nie jest więc przypadkiem, że marka uczyniła to zwierzę znakiem rozpoznawczym kolekcji Re.Design. W klipie reklamowym głos podłożyła sama ikona polskiego dziennikarstwa – Krystyna Czubówna.

Inspiracjami dla nowej odsłony Re.Design było surowe piękno natury i nordycki minimalizm architektury, a także przyroda i kulturą Estonii i Łotwy, co wyraźnie widać w projektach.

W męskiej części kolekcji do nadbałtyckich inspiracji dodano atmosferę wakacji na Mazurach. Wspomnienie dawnych campingów i ośrodków wczasowych poskutkowało sportową linią z wyraźnie zaznaczoną, nostalgiczną nutą retro. Zauważalne są też odniesienia do stylu najmodniejszych w tym sezonie lat 70. i 90. Projekty są jednocześnie nowoczesne i wpisują się w najmocniejsze trendy mody ulicznej.

Autorzy kolekcji tradycyjnie zadbali także o naturalne tkaniny. Uwagę przykuwa organiczna bawełna, przyjazny środowisku tencel i nowoczesne cupro. Nie brak też naturalnych materiałów i surowców, w tym skóry, lnu czy użytej w wakacyjnych akcesoriach słomy. Kolory nawiązują do przyrody. Łagodne zieleni, morskie błękity i piaski przełamują mocniejsze akcenty, zwłaszcza energetyczny antracyt. 

Jesteście na tak?

 

Materiał promocyjny

Polecane wideo

Komentarze

Polecane dla Ciebie