Vistula x Prosto: zobacz zdjęcia wiosenno-letniej kolekcji kapsułowej
Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz /Af Photo

Vistula x Prosto: zobacz zdjęcia wiosenno-letniej kolekcji kapsułowej

Takiego połączenia jeszcze w Polsce nie było. Ambasadorem kolekcji został Wojtek Sokół, dyrektor kreatywny Prosto.
23.05.2019

Vistula, nawiązująca w kolekcjach do klasycznego krawiectwa oraz Prosto, wpisujące się w nurt mody streetwearowej, łączą siły we wspólnej kolekcji kapsułowej. Jej ambasadorem został Wojtek Sokół - muzyk i  dyrektor kreatywny marki Prosto, a także bohater naszej niedawnej okładki, który skomentował efekty współpracy:

„Powstała świetna kapsuła, jestem z jej kształtu naprawdę zadowolony. Przecieramy nowe szlaki, a ta współpraca to otwarcie się na nowego klienta. Reprezentujemy różne style, ale jesteśmy liderami w swoich dziedzinach, łączy nas wysoka jakość i staranność produkcji, która widoczna jest też w tej kolekcji”.

Wojtek Sokół: "Chcę zachować trochę szaleństwa"

Na styku estetyk

Charakterystyczną cechą linii ubrań jest jej identyfikacja wizualna, zaprojektowana  przez Bartłomieja Walczuka. Logotypy marek łączą się w kilku odsłonach. O część formalną kolekcji zadbał Wojtek Bednarz, projektant marki Vistula.

Kolekcja powstała na styku dwóch różnych estetyk i tradycji. To jest jej największy atut. Nie kojarzy się jednoznacznie ze stylem Vistuli i jest też odmienna od tego, co do tej pory robiło Prosto. Skupiliśmy się na kluczowych dla marek produktach. Dla nas to garnitur, który pojawił się w kompletnie nowej sylwetce, przełamany elementami charakterystycznymi dla Prosto, nie tylko z  wyglądu, ale też w charakterze – mówi Bednarz.

Co znajdzie się we wspólnej kolekcji Vistuli i Prosto?

W linii znajdują się ubrania, które wpisują się w formalny dress code, ale ich fasony są swobodniejsze, a charakter przełamany jest grą detali – ranty guzików w garniturach i dwustronnym płaszczu mają neonowo-zielony kolor, tak samo jak podszewki marynarek. Garnitury zyskały całkiem nowy krój. Są luźniejsze, o szerszych spodniach. Wśród propozycji znajduje się dwurzędowy garnitur wykonany z tkaniny w szarą kratę, jednorzędowy, zaprojektowany z materiału przypominającego jeans oraz zestaw garniturowy w kolorze granatowym, składający się z marynarki i sportowych spodni ze ściągaczami.W części mniej formalnej znajdują się bluzy, kurtka, polówki, T-shirty, jeansy oraz szorty w charakterystycznych dla kolekcji kolorach: zieleni, granacie, błękicie i beżu, a linię ubrań uzupełniają akcesoria, w tym m.in. sportowe czapki w kolorze zielonym i granatowym, jedwabne poszetki i krawaty, plecak, portfel, nerka oraz sportowe buty.

Od 22 trwa przedsprzedaż w sklepach internetowych vistula.pl oraz prosto.pl. Pod koniec maja kolekcja będzie dostępna w wybranych salonach stacjonarnych Vistula na terenie całej Polski.

Polecane wideo

Komentarze

Polecane dla Ciebie