Finn Wolfhard („Stranger Things”) twarzą nowej kampanii Saint Laurent
Saint Laurent

Finn Wolfhard („Stranger Things”) twarzą nowej kampanii Saint Laurent

Szesnastolatek dołączył do Keanu Reevesa, który również promuje kolekcję jesień/zima 2019.
29.05.2019

Po objęciu posady dyrektora kreatywnego w Saint Laurent Anthony Vaccarello zdecydował się na konsekwentne rozwijanie pomysłów swojego poprzednika, Hediego Slimane’a. Widać to nie tylko w projektach, ale również w estetyce sesji zdjęciowych, towarzyszących nowym kolekcjom czy na pokazach marki. W tej pozbawionej rewolucji strategii zaszła jednak mała zmiana – o ile obecny dyrektor Celine najchętniej współpracował z gwiazdami muzyki, takimi jak Daft Punk, Kim Gordon czy Joni Mitchell, o tyle Vaccarello chętniej sięga po gwiazdy ekranu.

Małgosia Turzańska: Polka, która ubrała bohaterów „Stranger Things” 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez SAINT LAURENT (@ysl)

Rockandrollowcy z krwi i kości

Do promocji kolekcji jesień/zima 2019 belgijski projektant zatrudnił dwóch aktorów – Keanu Reevesa i Finna Wolfharda. Pierwszego z nich możemy oglądać obecnie w święcącym komercyjne (i krytyczne) triumfy „Johnie Wicku 3”. Drugi – zaledwie szesnastoletni – ma jeszcze sporo do udowodnienia, ale najbliższe miesiące będą dla niego wyjątkowo intensywne – m.in. z powodu zaplanowanej na 4 lipca premiery trzeciego sezonu „Stranger Things”, w którym aktor wciela się w rolę Mike’a. W nowej kampanii obaj pokazują, że zmiana muzyków na aktorów była czysto kosmetyczna: Wolfhard, znany również z występów ze swoim zespołem Calpurnia, świetnie sprawdził się w sesji nawiązującej do stylu młodego Boba Dylana, a Reeves to przecież rockandrollowiec z krwi i kości. Autorem obu sesji jest David Sims.

„Stranger Things” w świecie mody

Po premierze pierwszego sezonu „Stranger Things” nie trzeba było długo czekać, by projektanci postanowili podpiąć się pod fenomen serialu. Na długo przed Wolfhardem  Millie Bobby Brown (Jedenastka) pojawiła się w kampanii Calvina Kleina (zarządzanego przez Rafa Simonsa), a Sadie Sink (Max) można było zobaczyć na wybiegu (u boku Naomi Campbell i Adwoi Aboah) podczas tegorocznej prezentacji marki Miu Miu. Motywy z serialu trafiły też do kolekcji Louis Vuitton, która doczekała się kilku budżetowych wersji.

Polecane wideo

Komentarze

Polecane dla Ciebie